reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Malíčková

Alena Malíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 34, som vydatá a živým sa ako lektor - vzdelávam dospelých. Svoj voľný čas trávim v kreatívnej dielni U šikovných rúk. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieKreatívne tvorenieSpomienkyBásničkySúkromnéNezaradené

reklama

Spomienky

Môcť sa tak vrátiť do škôlky a po obede si zdriemnuť

Alena Malíčková

Môcť sa tak vrátiť do škôlky a po obede si zdriemnuť

.....dnes ráno keď som sa chystala umyť zuby, v momente keď som otvárala zubnú pastu mi padol vrchnáčik na zem. Zohla som sa a zrak mi zablúdil na poschodový plastový kúpeľňový vozíček. V najspodnejšom "bordelári" som zbadala kopec krabičiek.

  • 1. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 943x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu